یکی از سوالاتی که خیلی از مشتریان  jazire_rc همیشه از کارشناسان میپرسند این است که چه کواد کوپتری برای آموزش مناسب است؟

در پاسخ به این سوال باید گفت آموزش یکی از مهمترین بخشهای پرواز کواد کوپتر می باشد، بهتر است کوادروتوری انتخاب کنیم که نرم پرواز باشد سایز آن متوسط باشد، نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک، زیرا چنانچه کوادروتور اندازه متوسطی داشته باشد میتوانید آن را حتی درفضای بسته مثل خانه یا اتاق آن را پرواز دهید.


مهمترین قسمت آموزش کواد کوپتر کدام است؟


مهمترین بخش در آموزش پرواز کوادروتور استیک ها می باشد، شما باید به حدی در این مورد تبحر به دست آورده باشید تا هیچگاه خطا نکنید یک فرمان اشتباه مساوی است با کرش و خسارت ، در بهترین حالت ممکن است ملخهای کواد شما آسیب ببیند.


تمرین و ممارست در استیک دهی صحیح باعث می گردد تا برای پرواز کواد کوپتر مهارت بدست بیاورید.


پس باید تمرین داشته باشید


تمرین و تمرین و تمرین.....


پس توجه داشته باشید هرچقدر قدرت استیک دهی شما بر روی ریموت کنترل قویتر باشید مهارت شما بالاتر خواهد رفت.


بهتر است خوب کواد کوپتر خود را ببینید و آن را کنترل کنید توجه داشته باشید که کواد شما به چپ و راست و جلو و عقب خودش فرمان میگیرد ، پس باید با توجه به وضعیت کواد کوپتر خود فرامین را لحاظ نمایید


مناسبترین کوادروتور آموزشی کدام است؟


از نظر کارشناسان jazire_rc مناسبترین کواد کوپتر سری 5 کمپانی syma می باشد در سری ۵ اندازه متوسط بوده و استیک دهی بسیار نرم و روان می باشد.


به دلیل سایز مناسب این پرنده شما قادر هستید در هر فضایی حتی یک اتاق کوچک آن را پرواز دهید و مهارت خود را ارتقا ببخشید


کواد کوپتر syma x5c بهترین گزینه برای یادگیری پرواز است قیمت مناسب و ابعاد متناسب این پرنده جزو یکی از مناسب ترینهاست، همچنین سریهای ایکس ۵ سیما همانند syma x5sw و یا کوادروتور syma x5hw میتوانند گزینه های مناسبی باشند.


مهم اینجاست که نوع فرامین در تمامی کواد کوپترها به یک حالت است پس اگر قصد خرید کوادروتور فانتوم یا هر کواد کوپتر گران قیمتی را دارید حتما از یک پرنده قیمت مناسب جهت آموزش بهره ببرید

⏬⏬⏬

@JAZIRE_RCــــــــــJAZIRE.RC


www.jazire-rc.blog.ir

➖ ➖ ➖ ➖ ➖

https://telegram.me/jazire_rc

➖ ➖ ➖ ➖

@jazire_rc 👈 👈