ورود کواد روتور LH-X14 به بازار موجب شگفتی و رضایت دوستداران پرواز شده است . این محصول دارای ویژگی های منحصربفردی می باشد که در ادامه به تشریح آنها خواهیم پرداخت . 

این کواد روتور  از پلاستیک بسیار منعطف ساخته شده است و ابعاد آن با گارد 50*50 و ارتفاع پرنده 18 سانتی متر است . طراحی بسیار هوشمندانه این پرنده موجب آن شده است که بتوانید به راحتی انواع دوربین اسپرت و دوربین های گوپرو را بر روی آن نصب کنید .

این پرنده از آزمون های انعطاف پذیری سربلند عبور کرده و در برخود با موانع تقریبا سخت به دلیل کیفیت بالای جنس بدنه آسیبی ندیده است . کواد روتور LH-X14 در دو رنگ نارنجی و سفید به مشتریان عزیز ارایه می شود تا پاسخگوی سلایق مختلف باشد.                           

موتور های به کاررفته در کواد روتور LH-X14 از نوع موتورهای براش می باشد و همانطور که می دانید موتورهای براش قدرت بسیار بالایی راتولید می کنند و تایم پروازی هر کدام از این موتورها بالای 200 ساعت است ، که تایم بسیار بالا و مفیدی است . ملخ های این پرنده از نوع 8*4.5 می باشد . نکته بارز دیگر در کواد روتور LH-X14 این است که می تواند تا مجموع 200 گرم را باخود حمل کند لذا به راحتی می توان دوربین های اسپرت و یا گوپرو را بر روی آن سوار کرد .

@jazire_rc                                ریموت کنترل این دستگاه پرنده بسیار باکیفیت و از نوع 2.4 گیگاهرتزی می باشد . برد مفید این رادیو کنترل 300 متر است . سیستم ارسال تصویر این کواد روتور از نوع 5/8 گیگا هرتزی می باشد و برد موثر ارسال تصویر آن در حدود 150 متر است . رادیو کنترل کواد روتور LH-X14 شش کاناله می باشد . شما می توانید تمامی سیستم تریم و تنظیمات دقیق پرنده را از روی رادیوکنترل  به راحتی انجام دهید . منبع تغذیه رادیوکنترل از یک باتری لیپو 3.7 ولت با ظرفیت 500 میلی آمپر می باشد که با هر بار شارژ می توانید 4 الی 5 پرواز باارسال تصویر را تجربه کنید . هم چنین یک رم 2 گیگا بایتی برای ذخیره تصاویر بر روی مانیتور آن وجود دارد که تا 64 گیگا بایت قابل ارتقا است .

@jazire_rc                                                کنترل کواد روتور از طریق موبایل ویژگی شگفت انگیز دیگر این دستگاه است ، این قابلیت با کنترل از طریق Wifi موبایل شما محقق می شود طوری که بااین سیستم میتوانید رادیو کنترل دستگاه را کنار گذاشته و با تلفن همراه خود پرنده را هدایت کنید . این ویژگی منحصربفردی است که بر روی کواد روتورهای انگشت شماری وجود دارد.

@jazire_rc                                باتری استفاده شده در کواد روتور LH-X14 از نوع لیپو 2 سل (7.4) ولت با ظرفیت 1500 میلی آمپر است که تایم پروازی معادل 10 دقیقه را برای شما فراهم خواهد کرد . مدت زمان شارژ این باتری حدود 50 دقیقه می باشد که با هر بار شارژ می توانید پروازی معادل 8 الی 12 دقیقه را تجربه کنید .

@jazire_rc                               دوربین به کار رفته در کواد روتور LH-X14 پنج مگا پیکسل می باشد و از کیفیت قابل قبولی برخوردار است . کیفیت دوربین و قابلیت ارسال تصویر باعث جلب توجه بسیاری از مشتریان به سمت این کواد روتور شده است .

@jazire_rc                                       کواد روتور LH-X14 دارای هدلس مود می باشد ، چنانچه در هنگام پرواز نتوانید جهت پرواز پرنده را تشخیص دهید به راحتی می توانید آن را روی هد قفل کرده و پرنده را نزد خود بازگردانید .

 هم چنین این پرنده دارای قابلیت بازگشت به خانه می باشد ، و این حالت توسط قطب نمای موجود بر روی پرنده فعال می گردد و می تواند جهت یابی کند و به نقطه اولیه خود به راحتی بازگردد .

 البته لازم به ذکر است از آنجایی که این سیستم توسط GPS کار نمی کند ، ممکن است در صورت وجود میدان های مغناطیسی فضای اطراف ، دچار اختلال شود .

@jazire_rc                                     

در کواد روتور LH-X14 وجود 6 جایرو موجب حفظ تعادل بالای پرنده شده است ، به طوری که در حین پرواز پرنده به صورت ثابت در نقطه ای قرار می گیرد و با استفاده از این ویژگی به راحتی می توانید حرکات آکرو و 360 درجه چرخش را تجربه کنید.

@jazire_rc                                         این کواد روتور در زمره پرنده های نیمه حرفه ای بدون جی پی اس قرار می گیرد . اگر به دنبال پروازی ثابت همراه با ارسال تصویر هستید و همچنین قیمت مناسب و ظاهر زیبای کواد روتور نیز یرایتان حائز اهمیت است ، کواد روتور LH-X14 انتخابی بسیار مناسب است. 

https://telegram.me/jazire_rc