فانتوم 4 پرو وی 2 همانند دیگر پهپادهای فانتوم قربانی سبک بال های ثابت و طراحی غیر تاشو شده است. 

اما کیفیت بی نظیری که در پرواز و فیلم برداری دارد قابل ستایش است. البته هر چند قابلیت حمل و نگهداری مناسبی همانند پهپادهای مویک ندارد، ولی هنوز هم یک مدل بسیار محبوب به خصوص برای آتلیه های عروسی می باشد.
کوادکوپتر دوربین دار با فیلم های 4K


دوربین 20 مگاپیکسل
زمان پرواز: 30 دقیقه
برد قابل کنترل 7 کیلومتر
سرعت: 72 کیلو متر بر ساعت



فانتوم 4 پرو وی 2 به لطف سنسور 1 اینچی، دیافراگم قابل تنظیم، شاتر مکانیکی و ضبط ویدئو تا 4K / 60p ، یک پهپاد بسیار قدرتمند برای عکس و تولید فیلم است.

 با سرعت، قدرت و کنترل های بسیار پاسخگو، اگر بسیار راحت تر از Mavic 2 Pro نیست ، برای عکاسان حرفه ای و فیلمبردار گزینه ای عالی است.
مشتریان و علاقمندان خرید کوادکوپتر دوربین دار می توانند این 5 هلی شات برتر بازار جهانی را با قیمت مناسب از همین فروشگاه یعنی دامزیک نمایندگی محصولات دی جی آی خریداری کنند. 


شرکت DJI توانسته با ساخت پهپادهای سمپاشی و کشاورزی و همچنین کوادکوپتر صنعتی نظیر ماتریس خدمات ایده آلی به کاربران خود ارائه دهد. در عوض کاربران هم با ورود این محصولات به بازار از آنها استقبال ویژه ای می کنند که همین عامل باعث شده تا این شرکت چینی روحیه مضاعف برای تولید و عرضه محصولات خود داشته باشد. 


امیدوارم با مطالعه این محتوا بتوانید هلی شات مورد دلخواه و نیاز خود را خریداری کنید.

 کاربران می توانند برای ثبت تصاویر با کیفیت در آتلیه های عروسی از پهپادهای فانتوم و مویک استفاده کنند که با وجود کیفیت عالی که دارند قیمت آنها هم به صرفه می باشد.

 برای ساخت فیلم های سینمایی فیلمبرداران حرفه ای از کوادکوپترهای صنعتی ماتریس استفاده می کنند تا بتوانند دوربین های سنگین وزن و سینمایی را حمل و جابجا کنند.


https://zil.ink/jazire_rc

#فانتوم۴ #کوادکوپتر  #کانال_نامبر_وان #جزیره_آرسی  #هلیکوپتر_کنترلی #drone   #quad  #JAZIRE_RC
#dji #drone #fantomdji