. حال این کمپانی تصمیم گرفته تا اولین سالن مخصوص مسابقات پهپادها را نیز افتتاح شد


 حالا این شرکت درب‌های سالن جدید خود را به روی علاقمندان باز کرده تا این افراد بتوانند تجربه‌ای متفاوت را در به پرواز درآوردن پهپادهای خود داشته باشند.


تصاویر جدیدی که از بخش داخلی این سالن گرفته شده را در انتهای مطلب مشاهده می‌کنید. این سالن مساحتی به ابعاد ۱۳۹۵ مترمربع دارد و در نزدیکی شهر سئول کره‌جنوبی قرار دارد. با وجود حلقه‌های نورانی تعبیه شده در این محل، افراد می‌توانند مهارت‌های پروازی خود را تست کنند. چندین تلویزیون ال‌سی‌دی نیز به منظور نمایش نمای پهپاد در حال حرکت در نظر گرفته شده‌اند و در واقع نمای اول شخص پهپادها را می‌توان از طریق این تلویزیون‌ها مشاهده کرد. این سالن را می‌توان محلی برای کسب اطلاعات و دانش بیشتر در مورد تکنولوژی پهپادها دانست. یک اتاق تعمیرات نیز در این محل ایجاد شده تا در صورت بروز حادثه و ایجاد مشکل برای پهپاد، بتواند سریعا مشکل را رفع کرده و به پرواز ادامه داد.


هر سانس در این سالن حداقل ۳ ساعت بوده و به ازای هر شخص مبلغ ۱۳.۵ دلار دریافت می‌شود. به منظور اینکه تعداد تصادفات و برخوردها تا حد ممکن کاهش یابد، در هر لحظه حداکثر فقط ۱۲ نفر می‌توانند اقدام به پرواز دادن پهپاد خود در این محل کنند.


توریست‌ها و افرادی که از کشورهای دیگر به کره‌ سفر کرده و قصد بازدید از این محل را دارند، می‌توانند با ایمیل djiarena.kr@dji.com جایگاه مد نظر خود را رزور کنند.


این اقدام باعث می‌شود تا کودکان علاقمند با پهپادها و هواپیماهای بدون سرنشین آشنایی بیشتری بیابند و به یکی از مشتریان ثابت این غول تولیدکننده پهپادها مبدل شوند. در سالن جدید DJI همچنین یک بخش آموزشی برای آموزش دادن کودکان ۸ تا ۱۶ در نظر گرفته شده است.


در بخش دیگری از این برنامه، علاقمندان می‌توانند با استفاده از نکات آموزشی و تمرینات امن، با امکانات مختلف پهپاد فانتوم ۴ نیز آشنایی پیدا کنند. علاوه بر این در هر ماه هشت تمرین مختلف را می‌توان در این محل یاد گرفت و از این تمرین‌ها لذت برد. علاوه بر این در صورت نیاز می‌توان از دروس خصوصی‌ای که DJI برای افراد علاقمند بالغ در نظر گرفته نیز بهره گرفت.


اما چرا کره‌جنوبی و چرا کمپانی DJI حالا باید این اقدام را انجام دهد؟


Kevin On از کمپانی DJI در گفتگو با Digital Trends در مورد این سوال اینگونه پاسخ داده است:


از آنجا که ما بزرگترین فروشگاه خود را چند ماه قبل در کره‌جنوبی افتتاح کردیم، متوجه شدیم که مشتریان علاقه بیشتری به پهپادها پیدا کرده‌اند و بسیاری از آن‌ها برای اولین بار است که با این فناوری مواجه می‌شوند و قصد استفاده از آن را دارند. از افراد کم سن‌ و سال علاقمند به تکنولوژی تا افراد بازنشسته، همگی به دنبال سرگرمی‌های بعدی خود هستند. پهپادهای مجهز به دوربین، برای افرادی که همیشه به دنبال اعماق تکنولوژی‌های جدید هستند، روش ثبت لحظات را در زندگی تغییر خواهد داد.

از آنجا که امروزه در شهرهای شلوغ، محلی امن برای یادگیری شروع پرواز با پهپادها به سختی یافت می‌شود، این اقدام DJI باعث می‌شود تا مشتاقان این حوزه بتوانند با روشی علمی‌تر پرواز را یاد گرفته و از امکانات و قابلیت‌های سالن پرواز DJI نهایت استفاده را ببرند 

@JAZIRE_RCــــــــــJAZIRE.RC


www.jazire-rc.blog.ir

➖ ➖ ➖ ➖ ➖

https://telegram.me/jazire_rc

➖ ➖ ➖ ➖

@jazire_rc 👈 👈